Välkommen på årsmöte 23 april kl 13.30-16.00!

Ladda ner årsmöteshandlingar här!

I år håller vi årsmötet primärt online via Zoom. Deltagandet är interaktivt – alla har en röst och kan delta i mötet. Vi kommer göra det så effektivt som möjligt och gör inga dragningar av verksamhetsberättelse, valberedning eller annat. Vi uppmanar er att skriva ut och läsa bifogade underlag noga! Avsätt tiden 13.30–16.00. Första 30 minuterna är incheckning, logga in i god tid då det kan strula med teknik så har vi tid att lösa det innan mötet börjar. Den sista timmen är en reservtimme om tekniken skulle krångla.

14 april: Anmälan till årsmötet – ett ”testa-tekniken-anmälningsmöte”
För att kunna testa Zoom i god tid och erbjuder vi anmälan till årsmötet via ett anmälningsmöte den 14 april kl 14.00–15.00. Gå in på mötet (räknas som anmälan), se att det fungerar och sedan kan du lämna mötet igen.
Meeting ID: 365 093 647
Via nedanstående nummer går det också att vara med över telefon.
+46850520017
+46850539728

Vill du delta fysiskt på Ledebursgatan 5, Malmö eller fungerar inte tiden för anmälningsmötet för dig? Anmäl dig då till helena.thelander@hutskane.se.

Länk till årsmöte 23 april kl 13.30–16.00
Meeting ID: 538 953 276
Via nedanstående nummer det går också att vara med över telefon.
+46844682488
+46850520017
Vi anpassar oss efter myndigheternas rekommendationer och reserverar oss för att det fysiska mötet kan behöva ställas in.

Alla underlag finns i ett dokument som du kan ladda ner här. Det är ett (1) dokument, paginerat från början till slut. Mötets dagordning är innehållsförteckningen.

Ladda ner årsmöteshandlingar här!

Kommentarer inaktiverade.